(095) 260 80 63

чому економити на рекламі так дорого

Реклама, в широкому розумінні - інструмент маркетингової діяльності та способів комунікації. Не більше і не менше. Цей закон працює для будь якого великого чи малого підприємства. Без реклами важко побудувати працюючий і високодохідний бізнес, неможливо уявити його ефективне функціонування. Це його складова. Якщо у вас є мета в бізнесі і ви маєте величезне бажання створити щось своє оригінальне і неповторне, ось вам наша щира порада: не намагайтеся робити все самостійно, а звертайтесь до професіоналів. Бажання зекономити природне. Але найчастіше від цього страждає кінцевий результат. Ми пропонуємо скористатися нашим досвідом, знаннями та можливостями на шляху до реалізації ваших цілей.

Як правильно оформити вітрину магазину? Який фірмовий стиль вибрати? У кого замовити оригінальний дизайн? Які вимоги до встановлення вивісок? Який порядок узгодження реклами? Як виділитись серед конкурентів? Як створити цікаву упаковку? Де замовити розробку логотипа?

Ці та інші запитання вимагають точних відповідей.

Дійсно, у кризові часи компанії прагнуть зменшити витрати, в тому числі на маркетинг. Але нерозумна економія на рекламі може поставити крапку на розвитку вашого бізнесу. Ми радимо підійти до цього питання з позицій пріоритетності. Розставте пріоритети. Але, щоб зробити все правильно, проконсультуйтесь з рекламним агентством. У нас не вельми прийнято консультуватись з питань реклами. Вважається, що можна обмежитись своїми знаннями і зекономити. Та не слід помилятися. Адже рекламне агентство якраз і допоможе вам вибрати головні стратегічні напрямки, і таким чином, заощадити на другорядному. Як вибрати надійного фахівця з рекламних послуг – це тема для іншого матеріалу.

Не можна економити на трьох речах: рекламі, страховці і охороні

— Джон Рокфеллер, перший в історії людства доларовий мільярдер

Економити на рекламі - все одно, що зупинити годинник, намагаючись заощадити час.

— Генрі Форд

Зрештою пам’ятайте, що скупий платить двічі.